2017. március 6., hétfő

Húsvétra készülve

Vannak olyan tervezők -bár tetszenek a munkáik-akiktől az évek hosszú sora alatt mégsem sikerült hímezni valamit. Persze sokat nézegetem a mintákat, meg is állapítom, hogy "ez is tetszik" és "ezt is de jó lenne elkészíteni"- aztán végül a 100-as listán mindig lejjebb csúszik. Most pótoltam a hiányosságomat és Danybrod-tól választottam egy húsvéti tojást.

Nézzetek be a blogjára, érdemes, én nagyon szeretem a munkáit.
 Katt ide









Danybrod/Easter





Szeretettel

Melinda

6 megjegyzés:

  1. Én is odavagyok a mintáiért,a blogjáért! csak mindig elakadok a fizetésnél: gondolom,hogy paypal-al kell fizetni ugye? Ezt a fiammal meg tudom oldani.
    Szépségesen kihímezted ! és az enteriör!!!!!.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat, Monika.
      Igen, paypal-lal lehet fizetni nála!

      Törlés
  2. Szép visszafogott színek, ízlése kivitelezés, gyönyörű fotók, más nem is kell❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emőkém, örülök, hogy tetszik!
      A színek tényleg finomak, nem hivalkodóak.
      Az összeállítás is új volt számomra, még nem készítettem ilyesmit korábban.

      Törlés

Válasz